-
sandu_daniel - Member
- Mesaje: 498
- Membru din: 17 Feb 2009, 21:59
- Localitate: Udine
- Maşina: FORD MONDEO MK3 MK4 MK5 Vignale
- VIN: WF0WXXGBBW2P13626
Mulțumesc de recomandare.
Un an și aprox 17500 de km.
Ce am schimbat până acum: distribuția (850), amortizoarele fata (800), plăcutele de frana (150), niste becuri (0), cureaua de accesorii (0), ulei și filtre + tester (200). Preturile sunt orientative și includ manopera.
Merge la fel ca atunci când am luat-o, adică bine in opinia mea, cel puțin raportat la cat m-a costat.
Ca și costuri de întreținere, se zice că ar fi cam mari. Nu știu ce să zic, dar mie nu mi se pare chiar așa.
Ca idee kitul de distribuție (continental) m-a costat cam 500 de lei. Amortizoarele fata 550-600 (Sachs), ceva de genul.
La anul, voi schimba din nou plăcutele de frana + discurile + lichidul de frana. Pe autokarma discuri + plăcute + lichid TRW costa vreo 700 de lei, ATE 850, Bosch 760.
Mă tot gândesc dacă sa scot sita de ungere a turbinei și aud tot felul de păreri pro sau contra, plus că de prin 2009-2010 cica s-ar fi rezolvat problema. Un rol important l-ar avea și schimbul de ulei la timp și să fie și unul de calitate... Dacă faci așa, nu ar fi probleme. In privința asta am ținut cont și am pus Motul 5w30 DAR la ultimul schimb am renunțat la 913D, pentru că e mai bun pt 1.8 tdci. Asta mi-au spus-o 2 mecanici. 1.6 și 2.0 fiind motoare concepute de PSA, norma asta nu e chiar ce trebuie. Așa o fi.