Salut !
Am cautat informatii pe sectiunea de tuning de pe forum dar nu am gasit date concrete de cum au reusit unii utilizatori sa isi mareasca performantele motorului.
Am citit despre
-montarea unui filtru sport panel sau conic. Sunt pareri pro si contra, unii spun ca mai mult dauneaza si daca nu iti faci cold-air intake, mai bine nu faci deloc. Tehnologia a mai evoluat intre timp, daca sunt useri care folosesc filtre sport sa ne impartaseasca experientele
-clapeta de acceleratie marita. Pe motorul de 1.6 zetec-se se potriveste clapeta de acceleratie de pe zetec-s de 1.8 si 2.0
-admisia marita. La motorul de 1.6 zetec-se se potriveste admisia de la zetec-se de 1.7 (motorul de 125 de cai)
-comprimarea motorului. Aici ma gandesc ca ori se poate lua din chiuloasa putin, gen 0.5-1 mm ori folosirea chiuloasei de la zetec-se de 1.4.
-axe cu came noi. Stiu ca se potrivesc axele cu came de la zetec-se de 1.7 dar nu stiu daca a incercat cineva asa ceva si cum si-a reglat PCM-ul.
-evacuarea schimbata. Evacuare 4-1 sau 4-2-1, calculata ori sa castigi cuplu jos ori cuplu sus
-eliminarea catalizatorului ?
-chiptuning. Aici din nou, pareri impartite. In principiu, se castiga pana la 10% putere in partea superioara a turometrului.
-turbo. Cam scump kitul, montarea, bibilirea lui
-corp clapeta de acceleratie individual - gen
http://www.jenvey.co.uk/home/direct-to- ... mm-dbfs-42 dar cam scump.
A incercat cineva din ce am scris eu mai sus ? Si daca da, a meritat ? Ori alte lucruri care pot fi facute la motorasul asta.