Tuning motor Zetec-SE 1.6
Salut !
Am cautat informatii pe sectiunea de tuning de pe forum dar nu am gasit date concrete de cum au reusit unii utilizatori sa isi mareasca performantele motorului.
Am citit despre
-montarea unui filtru sport panel sau conic. Sunt pareri pro si contra, unii spun ca mai mult dauneaza si daca nu iti faci cold-air intake, mai bine nu faci deloc. Tehnologia a mai evoluat intre timp, daca sunt useri care folosesc filtre sport sa ne impartaseasca experientele
-clapeta de acceleratie marita. Pe motorul de 1.6 zetec-se se potriveste clapeta de acceleratie de pe zetec-s de 1.8 si 2.0
-admisia marita. La motorul de 1.6 zetec-se se potriveste admisia de la zetec-se de 1.7 (motorul de 125 de cai)
-comprimarea motorului. Aici ma gandesc ca ori se poate lua din chiuloasa putin, gen 0.5-1 mm ori folosirea chiuloasei de la zetec-se de 1.4.
-axe cu came noi. Stiu ca se potrivesc axele cu came de la zetec-se de 1.7 dar nu stiu daca a incercat cineva asa ceva si cum si-a reglat PCM-ul.
-evacuarea schimbata. Evacuare 4-1 sau 4-2-1, calculata ori sa castigi cuplu jos ori cuplu sus
-eliminarea catalizatorului ?
-chiptuning. Aici din nou, pareri impartite. In principiu, se castiga pana la 10% putere in partea superioara a turometrului.
-turbo. Cam scump kitul, montarea, bibilirea lui
-corp clapeta de acceleratie individual - gen
http://www.jenvey.co.uk/home/direct-to- ... mm-dbfs-42 dar cam scump.
A incercat cineva din ce am scris eu mai sus ? Si daca da, a meritat ? Ori alte lucruri care pot fi facute la motorasul asta.
Am cautat informatii pe sectiunea de tuning de pe forum dar nu am gasit date concrete de cum au reusit unii utilizatori sa isi mareasca performantele motorului.
Am citit despre
-montarea unui filtru sport panel sau conic. Sunt pareri pro si contra, unii spun ca mai mult dauneaza si daca nu iti faci cold-air intake, mai bine nu faci deloc. Tehnologia a mai evoluat intre timp, daca sunt useri care folosesc filtre sport sa ne impartaseasca experientele
-clapeta de acceleratie marita. Pe motorul de 1.6 zetec-se se potriveste clapeta de acceleratie de pe zetec-s de 1.8 si 2.0
-admisia marita. La motorul de 1.6 zetec-se se potriveste admisia de la zetec-se de 1.7 (motorul de 125 de cai)
-comprimarea motorului. Aici ma gandesc ca ori se poate lua din chiuloasa putin, gen 0.5-1 mm ori folosirea chiuloasei de la zetec-se de 1.4.
-axe cu came noi. Stiu ca se potrivesc axele cu came de la zetec-se de 1.7 dar nu stiu daca a incercat cineva asa ceva si cum si-a reglat PCM-ul.
-evacuarea schimbata. Evacuare 4-1 sau 4-2-1, calculata ori sa castigi cuplu jos ori cuplu sus
-eliminarea catalizatorului ?
-chiptuning. Aici din nou, pareri impartite. In principiu, se castiga pana la 10% putere in partea superioara a turometrului.
-turbo. Cam scump kitul, montarea, bibilirea lui
-corp clapeta de acceleratie individual - gen
http://www.jenvey.co.uk/home/direct-to- ... mm-dbfs-42 dar cam scump.
A incercat cineva din ce am scris eu mai sus ? Si daca da, a meritat ? Ori alte lucruri care pot fi facute la motorasul asta.
- Dripci
- Gold Member
- Mesaje: 770
- Membru din: 27 Feb 2008, 15:31
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Mondeo MK4 1.6 TDCi 134PS/320NM
- VIN: WF0GXXGBBGEP77906